အမ်ိဳးေကာင္းသားဘေလာ့အား၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈ႕သူမ်ားအားႀကိဳဆုိပါ၏


Extended Network Banners

Monday, July 14, 2008

ျမန္မာ့အလွပုံရိပ္


ေရႊတိဂုံေစတီေတာ္ကုိကမၻာ့ႏုိင္ငံအသီးသီး ကစိတ္ ၀င္စားၾကတဲ့ အရာေတြေပါ့ဗ်ာ၊ ဒါေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္ တို႕ရဲ႕အဖုိးမျဖတ္ႏုိင္ေသာ ျမန္မာဂုဏ္ကိုေဆာင္ေစတဲ့ “ျမန္မာအလွပုံရိပ္စစ္“ ေတြမဟုတ္ လား ဗ်ာ၊ ျမန္မာ ေရျမန္မာေျမမွာ ေမြးဖြားလာတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕လုိ အမ်ိဳးသားေကာင္းေတြဟာ ျမန္မာယဥ္ေက်းမႈ ျမန္မာ အလွစစ္တရား မ်ားကို ထိန္းသိမ္းၾကရမယ္ မဟုတ္လားဗ်ာ၊ မိတ္ေဆြတို႕လည္း ေစာင့္ေရွာက္ၾကေပါ့၊ ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ေလးဖတ္ၿပီးရင္ ကၽြန္ေတာ္ကို အမွန္တုိင္းေ၀ဖန္ေပးၾကပါေနာ္၊ ဒါမွ ကၽြန္ေတာ္မသိတဲ့ အမွားေလေတြ ကုိ ျပင္ဆင္ႏုိင္မွာမဟုတ္လား။ ၀င္ ေရာက္ၾကည့္ရႈေသာ မိတ္ေဆြမ်ားအား ထာ၀ရ ေက်းဇူတင္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ္............


No comments: