အမ်ိဳးေကာင္းသားဘေလာ့အား၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈ႕သူမ်ားအားႀကိဳဆုိပါ၏


Extended Network Banners

Thursday, July 17, 2008

ဘေလာ့ေရးသူ၏အမွာစာ


ကၽြန္ေတာ္ဘေလာ့ကို ၀င္ေရာက္ဖက္ရႈ႕တဲ့ ဘေလာ့မိတ္ေဆြမ်ားကို
တစ္ခု အကူအညီေတာင္းခ်င္တာကေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္ေရးခဲ့တဲ့ ဘေလာ့ေတြ မွာပါတဲ့ စာသားေလးေတြ၊ကၽြန္ေတာ္သိတဲ့အသိေလးနည္းနည္းနဲ႕ ေရးထားတဲ့အေၾကာင္းအရာေလးေတြကို ဘေလာ့မိတ္ေဆြတို႕က ဆက္လက္စကားနဲ႕ျဖစ္ေစ၊ ဘေလာ့နဲ႕ျဖစ္ေစ၊ စာနဲ႕ျဖစ္ေစျဖန္႕ေ၀ေပးမယ္ဆုိရင္ က်န္ေတာ္ကဘေလာ့မိတ္ေဆြတို႕အားလုံးကိုေက်းဇူးတင္ရွိေနမွာပါ။ ထုိနည္းတူစြာကၽြန္ေတာ္ကိုသတိေပးစရာ၊ သင္ၾကားေပးစရာေလးမ်ားရွိရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ရဲ႕ C-Box မွ တစ္ဆင့္ massage ခ်န္ခဲ့ၿပီး
မွာၾကားႏုိင္ပါသည္။ သင္ၾကားႏုိင္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္မည္သူထံတြင္မဆုိ တပည္အျဖစ္ခံယူရန္ ၀န္မေလး တတ္ပါ။ ဆက္လက္ႀကိဳးစားေနလွ်က္ ဘေလာ့ေရးယူ။

No comments: