အမ်ိဳးေကာင္းသားဘေလာ့အား၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈ႕သူမ်ားအားႀကိဳဆုိပါ၏


Extended Network Banners

Thursday, July 10, 2008

အားကစားႏွင့္ စိတ္


မိတ္ေဆြတို႕ကၽြန္ေတာ္ဘေလာ့ကို၀င္ေရာက္ဖတ္ရႈ႕ၾကတဲ့အခ်ိန္မွ အားကစားနဲ႕စိတ္ ဆုိတဲ့ေခါင္းစဥ္ေလးကုိ ဖတ္မိၾကမွာ၊ အဲ့ဒီလို႕ဖတ္ရႈေနတဲ့ မိတ္ေဆြတို႕ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိက္တြန္းခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕လုိ ကြန္ပ်ဴတာ ကုိအခ်ိန္ျပည့္ နီးပါးထုိင္သုံးေနရတဲ့ မိတ္ေဆြတုိ႕ကို အားကစား တစ္ခုခုကုိျပဳလုပ္ၾကဖို႕ တုိက္တြန္း လုိ႕ပါတယ္။ ဘာအားကစားလုပ္ရမွန္း မသိရင္ေတာ့။ အလြယ္ဆုံးအားကစား တစ္ခုျဖစ္တဲ့။ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း၊ ေျပးျခင္း စသည္အားကစားနည္းမ်ား ကိုျပဳလုပ္ၾကေပါ့ဗ်ာ။အဲဒီလမ္းေလွ်ာက္ျခင္း ေျပးျခင္းဆိုတဲ့ အားကစားရဲ႕ ရလာဒၤအက်ိဳးေက်းဇူးကအမ်ားႀကီးဗ်၊ ဒီအားကစားကို ကုိယ္တုိင္လုပ္ၾကည့္ျခင္းရရွိလာတဲ့့အက်ိဳးေက်းွဇူး ေတြကို မိတ္ေဆြတို႕ခံစားရရင္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္လွပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ကို ဖတ္ရႈ႕က်တဲ့ မိတ္ေဆြတို႕အား ေလးနက္စြာတုိက္တြန္းျခင္းျဖစ္ပါသည္။ မိတ္ေဆြတို႕ရဲ႕တန္ဖိုးရွိလွတဲ့အခ်ိန္ေတြထဲက တစ္ေန႕က နာရီ၀က္၊ (1) ရီေလာက္ ျပဳလုပ္ၾကဖုိ႕ တုိက္တြန္း ပါတယ္ ဗ်ာ-----

No comments: