အမ်ိဳးေကာင္းသားဘေလာ့အား၀င္ေရာက္ၾကည့္ရႈ႕သူမ်ားအားႀကိဳဆုိပါ၏


Extended Network Banners

Wednesday, April 16, 2008

ဒီေန႕သႀကၤန္အတတ္ေန႕

ကၽြန္ေတာ္စကားေလးနည္းနည္းပဲေျပာခ်င္ပါတယ္။ဒီေန႕ဟာသႀကၤန္အတတ္ေန႕ေပါ့ဗ်ာဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ဘာမွမဆုိင္တဲ့ေန႕တစ္ေန႕ေပါ့ကၽြန္ေတာ္သီလယူၿပီး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕တစ္ေန႕တာတာ၀န္ေတြလုပ္ကုိင ္ေနရတဲ့ေန ေပါ့ဒါေပမဲ့ဒီႏွစ္မွာကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ျဖစ္ခ်င္တဲ့လုိခ်င္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္၊ ရည္မွန္းခ်က္ေတြအမ်ားဆုံးနဲ႕ ေအာင္ျမင္ဆုံး ႏွစ္ေပါ့ ကၽြန္ေတာ္ အစဥ္အၿမဲ ႀကိဳးစားေနမွာပါ။

No comments: